Bazı markalar vardır, şehirleri anlatır… Bazı markalar vardır bulundukları kentlere anlam ve güç katar…
Uludağ İçecek böyle bir markadır işte… Keşiş Dağı olarak bilinen Uludağ, kış turizmine başkentlik ediyor. Yerli ve yabancı turistler, keyifli zamanlar geçirmek için Uludağ’ı tercih ediyor.
Daha fazla gelmelerini Bursa’da yaşayanlar olarak arzu ediyoruz.
Ve dev bir marka olan Uludağ İçecek Türk A.Ş., Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz olmak üzere iki markasıyla Euroleague resmi sponsorluğunu 3 sezon daha global arenada devam ettirecek.
2019 yılından beri Euroleague Final Four sponsorluğunu Frutti Extra markasıyla sürdüren Uludağ İçecek Türk A.Ş., 2024 yılı itibarıyla Efsane Uludağ Gazoz markasını da sponsorluğa dahil ederek, global arenada desteğini güçlendirdi.
1912 yılından bu yana yenilikçi ürünleriyle dikkat çeken Uludağ İçecek Türk A.Ş., 110 yılı aşkın birikimiyle ürünlerini 5 kıtada 50 ülkeye ihraç ederek uluslararası bir başarı elde etti. Uludağ İçecek Türk A.Ş., spora ve sanata katkılarıyla sektörde fark oluşturmaya devam ediyor. Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz markalarıyla Euroleague sponsorluğu kapsamında, markanın uluslararası platformda bilinirliğini artırmayı ve Türkiye'yi global arenada temsil etmeyi amaçlıyor.
Uludağ İçecek Türk A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, Turkish Airlines Euroleague’de 2 markalarını Avrupa’da öne çıkardıklarını kaydederken, sponsorluk anlaşmasını 2027 yılına kadar global bir düzeye taşıdıklarını aktardı.
Kızıl ayrıca sanatın da daima yanında olduklarının altını çizdi. Uludağ İçecek Türk A.Ş. CEO’su Mete Öz de Avrupa’da ciddi anlamda geri dönüş alacaklarını düşündüklerini belirtti. Euroleague Ticari Direktörü Gawain Davies, “Euroleague’in büyümesi ve Uludağ İçecek’in globalleşmesi önemli. Uludağ, bize marka olarak büyük değer katacak” dedi. Uludağ’ın heybeti gibi büyük bir işe imza attı Uludağ İçecek,
Efsane lezzet ‘dev’ adımla, boyunu bir adım daha yükseltti.
Yorum Ekle
Yorumlar
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mehmet Çetinkaya
Efsaneden ‘dev’ adım
Bazı markalar vardır, şehirleri anlatır… Bazı markalar vardır bulundukları kentlere anlam ve güç katar…
Uludağ İçecek böyle bir markadır işte… Keşiş Dağı olarak bilinen Uludağ, kış turizmine başkentlik ediyor. Yerli ve yabancı turistler, keyifli zamanlar geçirmek için Uludağ’ı tercih ediyor.
Daha fazla gelmelerini Bursa’da yaşayanlar olarak arzu ediyoruz.
Ve dev bir marka olan Uludağ İçecek Türk A.Ş., Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz olmak üzere iki markasıyla Euroleague resmi sponsorluğunu 3 sezon daha global arenada devam ettirecek.
2019 yılından beri Euroleague Final Four sponsorluğunu Frutti Extra markasıyla sürdüren Uludağ İçecek Türk A.Ş., 2024 yılı itibarıyla Efsane Uludağ Gazoz markasını da sponsorluğa dahil ederek, global arenada desteğini güçlendirdi.
1912 yılından bu yana yenilikçi ürünleriyle dikkat çeken Uludağ İçecek Türk A.Ş., 110 yılı aşkın birikimiyle ürünlerini 5 kıtada 50 ülkeye ihraç ederek uluslararası bir başarı elde etti. Uludağ İçecek Türk A.Ş., spora ve sanata katkılarıyla sektörde fark oluşturmaya devam ediyor. Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz markalarıyla Euroleague sponsorluğu kapsamında, markanın uluslararası platformda bilinirliğini artırmayı ve Türkiye'yi global arenada temsil etmeyi amaçlıyor.
Uludağ İçecek Türk A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, Turkish Airlines Euroleague’de 2 markalarını Avrupa’da öne çıkardıklarını kaydederken, sponsorluk anlaşmasını 2027 yılına kadar global bir düzeye taşıdıklarını aktardı.
Kızıl ayrıca sanatın da daima yanında olduklarının altını çizdi. Uludağ İçecek Türk A.Ş. CEO’su Mete Öz de Avrupa’da ciddi anlamda geri dönüş alacaklarını düşündüklerini belirtti.
Euroleague Ticari Direktörü Gawain Davies, “Euroleague’in büyümesi ve Uludağ İçecek’in globalleşmesi önemli. Uludağ, bize marka olarak büyük değer katacak” dedi.
Uludağ’ın heybeti gibi büyük bir işe imza attı Uludağ İçecek,
Efsane lezzet ‘dev’ adımla, boyunu bir adım daha yükseltti.