Advert
Değişim için 'Hoş geldin 2017'
Salih Kaba

Değişim için 'Hoş geldin 2017'

'Yeni bir aşk ,

Yeni bir iş,

Yine gülecek bir neden lazım

Yeni bir haber,

Yeni bir kader,

Bunlar için bana şans lazım' diyor şarkısında Sertap Erener.

İşinize ve aşkınıza karışmam ama ben de diyorum ki;

Yeni bir karın ,

Yeni bir basen ,

Yine basacak bir ağırlık lazım.

Yeni bir bel,

Yeni bir sen,

Bunlar için başlaman lazım.

Fırsat karşınızda

2017'den beklentilerimiz, diye bir başlık atıyor olsaydım yazacaklarım yetersiz kalabilirdi, ama her şeye rağmen tüm kötülüklere inat, bu yılın huzurlu, mutlu ve sağlıklı bir şekilde geçeceğini umuyorum. Her zaman pozitif düşünün, enerjiniz daima yüksek olsun hatta size eksi enerji veren sizi   aşağı çeken insanları hayatınızdan çıkarın. Diyoruz ya 'YENİ YIL' diye. Bir yerlerden başlamak için en iyi fırsat karşınızda işte. Yepyeni projeler, en taze fikirler, sağlıklı vücutlar için mükemmel bir başlangıç.

MOTİVASYON DÜŞMESİN

Artık hayallerinizi süsleyen o vücudun temsili fotoğrafını bulun ve odanıza asın, gün içinde onu hatırlayın ve bakın. Umudunuzu kaybettiğiniz zamanlarda başaran kişileri hatırlayın onlar yaptıysa siz de yapabilirsiniz. Yapmanız gereken en önemli şeylerden biri motivasyonunuzu her zaman diri tutup, sabretmekti. Haydi başlayalım artık, diyerek konularımıza geçelim.

Zayıflamak için '15' madde

1- Düzenli ve kaliteli uyuyun. Uyku eksikliği vücutta açlığı düzenleyen hormon seviyesini oynatacak ve iştahınızın artmasına sebep olacaktır.

2- Bir adım ölçerle günde kaç adım attığınızı hesaplayın. Eğer günde 10 bin adım atmıyorsanız yeterince hareket etmiyorsunuz.

3- Hareket etmek için hiçbir fırsatı kaçırmayın. Araştırmalar kıpır kıpır insanların daha zayıf olduğunu gösteriyor.

4- Başlamakta zorluk mu çekiyorsunuz? İlk adım olarak kendinize bir yemek yeme not defteri ya da yürüyüş ayakkabısı alın. Bu tarz davranışlar, amaca ulaşma başarısını üç kat artırır.

5- Yemeğinizin ortasında durun, 30 saniye bekleyin. O an da ne kadar aç olduğunuzu gözden geçirin. Sonra yemeğinize geri dönün.

6- Kendinize kilo kaybetme hedefi koymayın. Amacınız belirli bir kıyafet bedeni ya da bel ölçüsü olsun.

7- Çok yemeye başladıysanız bir önceki hafta açtığınız tüm boş gıda paketlerini bir kavanoza doldurun. Neler yediğinizin kanıtlarını görmek, sağlıksız alışkanlığınızı fark etmenize yardımcı olur.

8- Sandviçinizdeki mayonezi hardalla değiştirip 85 kalori tasarruf edin. 11. Yemek planlamayı otomatikleştirin. Ne yiyeceğinizi vakitlice planlarsanız, son dakikada yapacağınız sağlıksız yemek seçimi riskini, en aza indirebilirsiniz.

9- Yulaf dosttur! Sabah bir fincan yulaf ezmesi yemek, öğleden sonra alelacele oburluk yapmanızı engelleyecektir.

10- Zeytin, somon ve ceviz gibi sağlıklı yağlar içeren yiyecekler, tatmin olmanıza yardım edecektir.

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500