Advert
Advert
Sağlığınız için geç kalmayın!
Salih Kaba

Sağlığınız için geç kalmayın!

Etrafım da ki insanların çoğu spora başlamak istiyor ve yüzde 90'ı ailesine vakit ayıramadığından kimi iş yoğunluğu sebebiyle kimi maddi durumları yüzünden bir türlü adım atamadığını iddia ediyor.

Tabiki herkese saygı duyuyorum .

Ama en önemli detayı gözden kaçırıyoruz .Biz sağlıklı olursak çalışabiliriz ,gezebiliriz ve çevremizdekilere bir o kadar zaman ayırabiliriz . Aslında herkes için vakit vardır , bizim yapmamız gereken tek şey inanmak ve pazartesiyi beklemeden işe koyulmaktır .Hiçbir şey için geç kalmadınız , evinize ya da iş yerinize yakın bir spor salonu bulup kaydolun . Diş ağrısı çekmeden dişçiye gitmeyiz biz genelde ... Bunun için eklem rahatsızlıkları yaşamak istemiyorsanız bel , boyun , sırt ağrıları çekmek istemiyorsanız hemen bir yerlerden başlayın . Bunların olmasını beklemeyin…

SPOR SALONUNA BİR TÜRLÜ BAŞLAYAMADINIZ MI , O ZAMAN BU TAVSİYELERİ GÖZ ARDI ETMEYİN!

1-Hafta da 3 gün en az 20 dk tempolu yürüyün .

2-Evde rahatça kullanabileceğiniz ekipmanlar alın .( Dumbbell , theraband , swissball )

3-Yine hafta nın en az 3 günü vücut ağırlığınızla egzersiz yapın.(PushUp,Squat,Mekik,Lunge)

4-Özellikle zayıflamak için hareketli egzersizler seçin .(Burpees,Jumpingjack,Skipping )

5-Tüm bunları yaparken beslenmenizi uzman tavsiyesiyle düzenleyin .

İŞTE SİZE BESLENMENİZİ DÜZENE SOKMANIZI SAĞLAYACAK TAVSİYELER…

1- Hayatınızdan şekeri çıkarın .

2- 2 ay boyunca tatlı ve pirinç pilavından bir lokma bile almayın .

3- Meyve suyu yerine meyve tüketin .

4- Asitli içeceklerin tümünden uzak durun .

5- Unlu gıdaları tüketmeyin ,fast-food' u unutun.

6- Bol bol su için .

Sağlıklı kalın…

 

 

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500