Advert
Tarifesi ‘Kırmızı’ ama trafikte ışığını ‘yeşil’ gördüm

Tarifesi ‘Kırmızı’ ama trafikte ışığını ‘yeşil’ gördüm

Türkiye’nin Dijital Dönüşümüne liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, bu vizyon çerçevesinde Bursa’da gerçekleştirdiği yatırımlarını açıkladı. Bursa’da basın mensuplarıyla bir araya gelen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, Vodafone’un Bursa’daki yatırımları ve iş dünyasına yönelik çözümleri hakkında bilgi verdiği toplantıda, özellikle Bursa’ya yapılan altyapı çalışmalarını keyifle dinledim. Bursa’ya yapılan yatırımlar konusunda herkesin Ankara gibi düşünmemesini çok sevdim.

 

Mesela, Bursa halkının teknolojiyi çok yakından takip ettiğini ve Bursa’nın nüfusunun %89’u mobil telefon abonesi olduğunu öğrendim.

 

Mesela, son 5 yılda Bursa’ya yaklaşık 130 milyon TL’lik yatırım gerçekleştiren Vodafone, Bursa’daki mağazalara da sürekli yatırım yaparak, 16 yatırımcının bulunduğu Bursa’da 39 mağazayla faaliyet göstermekte ve Bursa’da toplam 600 kişiye istihdam sağladığını dinledim.

Mesela, VodafoneRed Academy aracılığıyla, Bursa'da faaliyet gösteren 198 bayi çalışanı için perakende, ürün ve hizmet eğitimleri, 72 kurumsal bayi çalışanı için ise kurumsal müşteri yönetimi eğitimleri düzenlediklerini duydum.

Mesela, MEB ve AÇEV işbirliğinde yürütülen ‘Geleceğe İlk Adım’ projesi kapsamında, Bursa’da 10, Marmara Bölgesi'nde 65 anasınıfı oluşturulmuş.Projeleri kapsamında Bursa’da 1.402, Marmara Bölgesi'nde 8.000 çocuğumuzun kaliteli okul öncesi eğitim almasına destek verilmiş.

Mesela, UNDP ve Habitat İçin Gençlik Derneği ile birlikte yürütülen ‘Bilgisayar Bilmeyen Kalmayacak’ projesi kapsamında, Bursa’da 12.650, Marmara Bölgesi'nde 188.640 gencimize ücretsiz bilgisayar eğitimi sağlanmış.

Mesela, Bursa’da, Her 10 işletmeden 9'unun müşteri yönetimini ve bağlılığını artıracak çözüme ihtiyacı olduğunu ve sadece %57'si bu yazılımları kullanarak %35’e varan oranda daha fazla müşteri adayına erişebildiğini artık biliyorum.

Mesela, her 10 işletmeden 7'sinin ürün yönetimini artıracak yazılımları kullanarak %28’e varan oranda satışlarını artırabildiği gerçeğine ulaştım.

Mesela, Bursa’daki işletmelerin Dijital Dönüşümde atabileceği somut adımlar da mevcut olmasına rağmen,10 işletmeden 8'i sahada araç kullandığını, Ancak, %15’e varan yakıt tasarrufu yapmalarını sağlayan Araç Takip Çözümünü bu işletmelerin %55'i kullanmıyor diye kulağımı büktüler.

Vodafone ikincilikten‘şimdilik’ memnun görünüyor. Birinci ile arasındaki farkın kapanması ve üçüncüye uzak ara fark atması, doğru yapılanma, doğru yatırım ve doğru partnerler ile doğru hedefe yol aldıklarını gösteriyor.

Digital lojistik destek ve bulut teknolojisi önemli kavramlar ancak bu tür yatırımlarda ve önlemlerdeTürkiye’de devlet denetimi ve tüketiciyi koruma geriden geliyor ve ara dönemlerde ciddi mağdurlar yaratılıyor. Bu da ciddi yatırımlar yapan şirketlere karşı direnci artırıyor mu dedim ve Engin Aksoy ile bu konuda anlaştık.

Vodafone’un tarifesi“Red” kırmızı ama sektör trafiğinde ışığını “green” yeşil gördüm.

 

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500