Advert
Dr. Cem yeni görevine başladı
Sevinç Çelebi

Dr. Cem yeni görevine başladı

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Dr. Gürçay Cem Medikalpark Hastanesi’nde sağlık hizmeti vermeye başladı.

Medikalpark Hastanesi doktor kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Hastane, Kadın Hastalıkları ve Doğum Polikliniği’nde görev yapmak için Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Dr. Gürçay Cem ile anlaşarak kadrosuna dahil etti. 19 Temmuz 2018 tarihi itibariyle Dr. Cem hasta kabulüne başladı.

Dr. Gürçay Cem kimdir?

1965 yılında Cebel’de doğdu. 1993 yılında Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun oldu. Meslek Hayatına Şevket Yılmaz Hastanesi’nde başladı. Son bir yıl Karacabey Devlet Hastanesi’nde görev yaptıktan sonra, teklif üzerine özel sektöre geçiş yapmıştır. Şuan Özel Medikalpark Hastanesi'nde çalışıyor. Uzm. Dr. Cem, aynı zamanda uzun yıllardan beri Cebel ve Yöresi Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanlığını başarıyla yürütmektedir. Cebel Derneği Üyeleri ve de şahsım adına, Uzm. Dr. Gürçay Cem’i tebrik eder, yeni yerinde ve görevinde başarılarının devamını dilerim.

Sevinç ÇELEBİ

 KÜÇÜK KUMLA’DA LAĞIMLAR SOKAKLARI ESİR ALMIŞ DURUMDA!

Küçükkumla Güzelyalı Mahallesi, Nergiz Sokak Sakinleri, lağımların devamlı patlamasından dolayı zor günler geçirdiklerini paylaştı. Sokak sakinleri yaşadıkları yerde ve de evlerinde dahi, burunlarını tutarak gezmek zorunda kaldıklarını ifade ederken, düştükleri bu durumdan bir an evvel çıkmaları için yetkililerden yardım istiyor.

Yaklaşık 10 yıldır aynı sokakta çeşitli yerlerde patlayan logarlar, Küçük Kumlayı yaşanmaz hale getirdi. Nergiz Sokak Sakinleri, Kumlayı etkisine alan kokunun sebebi, kendi sokaklarındaki patlayan lağım giderleri olduğunu dile getirdi. Sokakta çoğu yazlıkçı olan site sakinleri, 1 hafta 10 gün burada oldukları için sokak için hiç bir şekilde ellerini taşın altına koymadıklarını dile getirdi.

BİRİLERİ DUR DESİN

Küçük Kumla Sakinleri, “Belediye ve BUSKİ yetkilileriyle yapılan görüşmeler sonuç vermiyor. Her gün defalarca BUSKİ’yi arıyoruz. Öyle ki artık çalışanlarınla ‘ahbap’ olduk ki artık bizi sesimizden tanıyorlar. BUSKİ çözüm olarak usta telefonu veriyor. Halbuki bu iş, bizim işimiz değil. Lütfen gelip gereken neyse yapsınlar. Sokakta bulunan veya problemli daireye su faturasıyla da ücreti tahsil etsinler.

KUMLA’YI ESİR ALDI

Çünkü; Bir sokak koskoca Kumla’yı kokusuyla esir alıyor ve burada yaşayan halk, esnaf ve misafirler kokudan nefes alamıyor. Buna rağmen yetililerden tık yok! Yazıktır, günahtır! Kıssadan hisse; Kumla lağım kokularıyla imtihanda!. Buna rağmen yetililerden tık yok!” dedi.

Kıvanç BOZACI

Ercan ENDES

BURULAŞ’TAN CEVAP VAR

 Sayın Sevinç ÇELEBİ;

18 Temmuz 2018 tarihli a gazetesi köşenizde yayınladığınız konulara ilişkin cevap metinlerimizi bilgilerinize sunuyor iyi çalışmalar diliyoruz.

Öncelikle köşenizde yayınladığınız şikayet ve öneriler adı altında çözüm odaklı yaklaşımlarınız için teşekkür ediyoruz. Başta Bursa Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Alinur Aktaş,  göreve geldiği ilk günden itibaren sürekli toplu taşım araçlarımızda halkımızla birlikte yolculuk yaparak şikâyet ve önerileri dinlemeye ve çözüm odaklı çalışmalar yapmaktadır. Burulaş Genel Müdürümüz Sayın Mehmet Kürşat Çapar ise sürekli toplu taşım araçlarımızda halkımızla yolculuk yapıp çözüm odaklı yenilikler ile Bursa’mızın daha konforlu ve daha güvenli bir ulaşım sağlamaları için çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor. Kurumumuz olarak bizlerde sürekli kendini geliştiren ve bilinçlendiren bir yapı haline gelmek için çaba sarf ediyoruz. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Alinur Aktaş‘ın Başkan Aktaş sorunları metroda dinledi” başlıklı haberleri basından takip edebilirsiniz. Burulaş Genel Müdürümüz Sayın Mehmet Kürşat Çapar, sürekli terminal otobüs işletmesi dahil her hafta şoförlerimizle görüşüp ulaşımda konforu ve güveni sağlamak için toplantılar yapıyor. Belirttiğiniz konu üzerine başta Bursa Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Alinur Aktaş ve Genel Müdürümüz Sayın Mehmet Kürşat Çapar dâhil olmak üzere tüm personellerimizle çözüm odaklı çalıştığımızı belirtir halkımızın önerilerini kurumumuz bir iyileştirme fırsatı olarak görmeye devam ediyor. Bu doğrultuda ilgi ve alakanızın çözüm odaklı olmasından dolayı sizlere teşekkür eder çalışma hayatınızda başarılar dileriz.

Caner ADSAY / Halkla İlişkiler

***

Sayın Sevinç ÇELEBİ,

18 Temmuz 2018 tarihli agazetesi’nde, ‘Vatandaş Hattı’ adlı köşenizde yayınladığınız ‘GÜNDOĞDU’YA NE ZAMAN GÜN DOĞACAK’ konusuna ilişkin cevabımızdır.  

Gerekli ek seferlerimizin ya da yeni hat eklenmesi için mevcut bölgenin coğrafi yapısı ulaşım ve güzergâh konusunda incelemelerde bulunmamız, aynı zamanda mevcut bölgede sefer yapan araçlarımıza bağlı olarak bütünleşik bilet sisteminden gerekli incelemeleri yapmamız ve uygunluk görüldüğü takdirde ek sefer  yada yeni hat eklenmesi için gerekli işlemleri başlatıyoruz. Bahsettiğiniz konu hakkında detaylı bir araştırma yapılacağını belirtir çalışmalarınızda başarılar dileriz.

BURULAŞ Halkla İlişkiler Birimi

***

Sayın Sevinç ÇELEBİ,

18 Temmuz 2018 tarihli agazetesi’nde, ‘Vatandaş Hattı’ adlı köşenizde yayınladığınız ‘2018’İN BURSA’SINA YAKIŞMIYOR’ konusuna ilişkin cevabımızdır. 

Klima ayarlarını sürücülerimizin değiştirmesi veya kapatması söz konusu olmadığı gibi personellerimize her konuda eğitim ve bilgilendirmelerimizi yapıyoruz. Yaşanan durum neticesinde yolcularımızın çözüm odaklı ilgili yaklaşımları, bizlere hizmet anlayışımıza iyileştirme odaklı çözüm fırsatı haline getirdiği bilincini taşıyor ve çalışmalarımızı sürekli geliştiren ve kaliteli bir hizmet anlayışı ile sürdürüyoruz. Bizler yolculuk yapan vatandaşlarımızın güvenini ve konforunu sağlamakla görevli olduğumuzu ve sürekli Bursa’mızın insanlarına konforu yüksek güveni sağlam bir ulaşım sağlamak için çalışıyoruz. 95 hattı güzergah bakımından terminalden ve diğer güzergahlardan yolcu aldığı için belirli saatler yolcu sayısında yoğunluk yaşandığını biliyoruz bu sebepten ötürü yolcu yoğunluğuna bağlı olarak belirlenen saatlerde ek seferlerimizi de yolcularımızın hizmetine sunuyoruz. Havaların sıcak ve bunaltıcı olması sürekli kapıların ve camların açık olması yolcularımızın yolculuk esnalarında sıkıntı yaşamasına sebep olabiliyor. Bu durumda mağduriyetin minimuma inmesini ve gerekli çalışmalarımızı yaptığımızı belirtmek istiyor. İlgi ve alakanıza teşekkür eder yaşanan mağduriyetten dolayı özür dileriz. 

BURULAŞ Halkla İlişkiler Birimi

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500