Advert
Selimiye’ye Yazık Oluyor
Sevinç Çelebi

Selimiye’ye Yazık Oluyor

Selimiye Mahalle sakinlerinin iddiasına göre, Büyükşehir Belediyesi’nin 4.5 yıl önce restorasyonunu yaptığı Selimiye Camii’nin ön tarafında bulunan ve kamulaştırılarak şu anda projede otopark olarak belirlenen alan hâlâ atıl durumda duruyor...

 Bu mahallemizdeki sıkıntı bununla da bitmiyor. Otopark olarak belirlenen bu yer yoldan gelen geçen, kendini bilmez insanların tuvalet görevini görüyor ve çocuklara olduğu gibi tinercilere de ev sahipliği yapıyor. Selimiye halkı, bu durumun ibadetlerini yapabilmek için camiye gelen insanların tepkisini çok fazla çektiğini belirtiyor.  

ÇÖZEMEDİK

Bu durumdan çektikleri sıkıntıyı ve duydukları rahatsızlığı ise mahalle sakinleri şöyle özetliyor, “62 metre olan ve bir araba sığabilecek bu yerin neden otopark olarak belirlendiğini açıkçası çözemedik. Lakin bu yer öyle veya böyle, 4,5 yıldan bu yana atıl durumda olduğundan her şey için kullanılıyor, bir tek otopark olarak kullanılamıyor! Büyükşehir Belediyesi’ne ait olan bu yer eğer otopark olarak kamulaştırıldıysa lütfen otopark olarak çalıştırılsın. Çünkü bizler bu yerin kesinlikle atıl durumda kalmasını istemiyoruz.

800 BİN TL MASRAF YAPILMIŞ

Büyükşehir Belediye Başkanı eski Recep Altepe’nin bize izah ettiklerinden biliyoruz ki buraya 800 Bin TL masraf yapılmış. Bari halk olarak kendi paramızı kendimiz kullanalım istiyoruz. Yazık değil mi? Ayrıca otopark olarak ayrılan yerin Büyükşehir Belediyesi tarafından çalıştırılmadığını görünce mahalle muhtarımızla konuştuk ve muhtarımız da bize, belediyeye birçok teklifle gittiğini ancak sürekli ret yediğini söyledi…  Biz bir kez daha önerilerimizi tekrarlıyoruz:

ÖRNEĞİN BU YER ŞU ŞEKİLDE DEĞERLENEBİLİR;

  • Büyükşehir Belediyesi’nin kendi aşevinde pişirmiş olduğu yemeğin dağıtım yeri olsun ve buradan gerek Çarşamba bölgesine gerekse diğer bölgelere dağıtılsın diye müracaat ettik. Reddedildik…
  • BUSKİ’nin Çarşamba, Muradiye, Hamzabey bölgelerine tahsilat bürosu olsun dedik. Biliyoruz ki BUSKİ’nin, biri Heykel’de, diğeri de Gençosman’da iki tahsilat bürosu var. Orada çalışan arkadaşlardan birer tanesini buraya kaydırarak iki memurla burada çok rahat yapılabilir dedik. Buna da olumsuz yanıt aldık….
  • Bu kez 62 m’lik alanın BUSMEK’in kurs yeri olsun dedik. Yine reddedildik.

Peki biz bu teklifleri niye yaptık!? Burası atıl durumdan çıksın istedik.

Tek istediğimiz tinercilerin yuva yaptıkları bu yerin bir şekilde kullanılmasıydı oysa. Lütfen artık bu yer atıllıktan çıksın ve bir şekilde kullanılsın. Bir an evvel ilgililer görevlendirilsin ki caminin altı tuvalet durumundan kurtulsun...

TAPU BÜYÜKŞEHİR’İN

Selimiye Halkı, istenildiği halde 62 metrelik yerin tapusunun sahibi olan Büyükşehir Belediyesi’nin bu işin üstesinden gelebileceğinin inancında olduklarını belirtirken, “Bir araçlık yere otopark yapılır mı? Hemen yan tarafında bulunan ve vakıfların çalıştırdığı Selimiye Otopark’ı bomboş duruyor… 
Orada otopark bomboş dururken bu yerin de otopark olarak planlanmış olması bize göre garip ve de düşündürücü… Belediye hizmet alanı denilse daha güzel olurdu” diyerek bir an evvel gerekenin yapılmasını istedi.

 UEDAŞ’ın dikkatine!

Hüdavendigar Mahallesi, Mihraplı Parkı’nın karşısında, Abdulkadir Akcan İmam-Hatip Lisesi’nin hemen bitişiğinde bulunan trafo binası ‘canlı bomba’ misali bölgeyi ve bölgeye gelenleri görüntüsüyle tedirgin etmeye devam ediyor…

 Bursa, Osmangazi İlçesi, Hüdavendigar Mahallesi, Mihraplı Parkı Karşısı, Abdulkadir Akcan İmam-Hatip Lisesi bitişinde bulunan trafo binası ve bahçesindeki düzensizlik mahalle halkını gerçekten üzmekte ve her an bir yangın çıkabileceği nedeniyle tedirgin etmektedir.

Trafo binası bitişindeki müştemilatın çatısı çökmüş, yıkılmak üzeredir. Yukarıda belirtildiği üzere, halkın 7*24 uğrak yeri olan Mihraplı Parkına gelenler, bahçedeki düzensizlikten olumsuz yönde etkilenmektedir.

Acilen yetkililerin bu konuya el atarak,

  • Binaların onarılarak boya badanalarının yapılması,
  • Bahçedeki kabloların muhafaza altına alınması güzel bir görünüme kavuşturulması,
  • Müştemilat çatısının onarılması,
  • Bahçedeki ağaç dallarının, çer, çöplerin, atıl durumdaki araç lastiklerinin toplanarak uygun bir şekilde bahçe düzenlemesi yapılması.
  • Yaya vatandaşların geçişleri sırasında rahatsız olmamaları için ağaç budamalarının yapılması ve ağaçların haşerelere karşı ilaçlanması.
  • Trafo binasının yapılacak onarımlarla göze hoş gelecek hale getirilmesi.

Netice olarak, UEDAŞ yetkililerinden, milli servet olan söz konusu trafo binası, müştemilatı ve bahçesinin yapılacak düzenlemeler neticesinde göze hitap eden bir yapı haline getirilmesi dileğimizdir.

Saygılarımızla

Duyarlı Vatandaşlar

 Böyle müşteri memnuniyeti olur mu!

 Sayın Nilüfer Turizm Yetkilileri; tavsiye üzerine ilk defe firmanızla yolculuk yapmaya karar verdim ve 30 Mart 2018 cuma günü Bursa Terminali’nden 18:30 Ankara otobüsüne bilet aldım. Ancak yolculuk yapmaya başladığımdan kısa süre sonra pişman oldum… Başta ikramlarınız! Her ne kadar açık menü olarak bildirilse dahi işin aslının öyle olmadığını gördüm. Zaten kimse kalkıp da birkaç tane alacak değil. Ancak örneğin bir bisküvi aldınız, sonra karar değiştirdiniz ve kek almak istediniz… Muavin bunu yaptırmıyor. Su istiyorsunuz, babasının hayrına verir gibi davranıyor.

MUHATAP BULAMIYORSUNUZ

Sonra televizyonlar! Bir çoğu çalışmıyor. Sürekli ‘signal yok’ uyarısı veriyor. Kulaklıklar ya bozuk, ya da kırık dökük. İnternet bağlantısı kötü… Muhatabınız hiç yok! Belirtmek isterim ki böyle müşteri memnuniyeti olmaz. 

BÖYLE BİR ŞEY GÖRMEDİM

Düne kadar her zaman Kamil Koç firmasıyla gidip gelmekteydim ve hiç böyle bir şey görmedim. Bu yüzden de Sayın Nilüfer Firma Sahipleri’nden gereken hassasiyeti göstermelerini önemle rica ediyorum. Çünkü; eminim bilgileri yoktur. Sayın Nilüfer Firma Sahipleri ve yetkilileri. Lütfen muavinlerinizi uyarın. Ve ya ‘yolcuyla konuşma kursları’ verin.  Altını çizmek isterim ki Nilüfer gibi eski ve köklü bir firmaya bu yolculuk koşullarını hiç mi hiç yakıştıramadım.

Saygılar

Ramis SOYLU

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500