Advert
Otobüsler tepeleme yolcular helak!..
Sevinç Çelebi

Otobüsler tepeleme yolcular helak!..

Özellikle ring hatlarda ana arterlerde yolcu kapasitesini dolduran otobüsler bazı durakları 'S' geçmek zorunda kalıyor. Özellikle sabah saatlerinde otobüse binmek ayrı bir sıkıntı içinde yolculuk etmek ise helak derecesinde eziyet...

Sabah saatlerinde saat 06.30’dan itibaren, saat 10.00’a kadar, Kaplıkaya’dan ve Teleferik’ten gelen otobüslerin hiç birine binemiyoruz. Özellikle de Işıklar ve Namazgah’a gelene kadar arabalar ful, tepeleme doluyor ve Namazgah da dahil, bir sonraki duraklardan da artık hiç kimse otobüslere binemiyor, yollarda helak oluyor.

DURAKLARDA KALIYOR

Şoförler yoğunluk sonucu zaten duraklarda durmayınca, yolcular otobüsün arkasından bakakalıyor ve mecburen bir diğer otobüsü beklemeye başlıyor. Havaların soğuk olması bu durumu daha da zorlaştırıyor, çünkü bu duraklarda bekleyen yolcular arasında yaşlısı, kadını, çocuğu, bebeği de bulunuyor ve her vicdanlı insanın yüreğini parçalıyor… Her ne kadar bölgeden geçen 15A, 15B, S1, E12, 3E, 3İ No’lu otobüslere bakıldığında, az değil gibi gözükse de, hat ve aralıklar uzun olunca bu sayı bölgenin ihtiyacını karşılayamıyor.

BAŞKAN GELSİN YERİNDE GÖRSÜN

Bu sebeple BURULAŞ’tan talebimiz, bu hatlardan vatandaşın faydalanabilmesi için, en azından sabah ve akşam saatlerinde bu güzergaha ilave araçlar konulsun. Sayı yükselince zaten dakika araları da kısalır ve de sorun ortadan kalkmış olur. Benden, bizden söylemesi. Sayın Büyükşehir Belediye Başkanı Aktaş’tan özel ricamız, denetimlerini sadece metroyla sınırlı tutmayıp, bir sabah da bizim bölgemize gelip ve bizzat durumu kendisi görmesi yönündedir. Gereğinin yapılması yetkililerden önemle rica ediyoruz.

Saygılarımla

Muzaffer EROL

 1M’NİN SON DURAĞI UZATILSIN İKİ DURAK DEYİP GEÇMEYİN

 Mudanyalılar olarak rica ediyoruz. 1M’nin son durağı, iki durak sonar olsun. İki durak deyip geçmeyin, talebimizi ciddiye alın.

Mudanya’da iki tane otobüs hattı var. Bir tanesi 1M, Emek Metro İstasyonu’ndan eski Filiz Restoran’ın önüne kadar giden hat. Diğeri de 2GM. O da restorandan iki durak kadar ileriye kadar gidiyor fakat saatte bir gibi çok büyük aralıklarla çalıştığı için ulaşımda sorun teşkil ediyor. 
Halbuki Filiz Restoran’nın önüne kadar giden 1M hattının, 2GM hattının son durağına kadar uzatıldığı taktirde ulaşım konusundaki çözüm büyük oranda çözülecektir çünkü o bölgeyi rahatlatacaktır.

Taner Yiğitalp

---

UEDAŞ’IN DİKKATİNE! BU SİTE SİZE Mİ AİT?

İsmime gelen 48 TL’lik elektrik faturasını internet üzerinden ödemek için UEDAŞ’ın sitesini açtım. Ancak yapılacak işlem için ‘4 Tl 85 kuruş’ kesileceği uyarısını görünce ödemekten vazgeçtim.

Limak Uludağ Fatura Ödeme-Kredi kartıyla güvenli ödeme yazan, ancak site adı FaturaÖdemelisin.net diye ekrana çıkan bu site UEDAŞ’a mı ait bilemedim ve merak ettim.

Şayet UEDAŞ’a aitse 5 TL’ye yakın olan işlem ücretinin çok fazla olduğunu belirtmek istedim. Kurumsallığıyla tanıdığımız UEDAŞ konuyla ilgili açıklama yaparsa çok memnun oluruz.

Saygılarımla

E.A.

 

 

ESKİ BAŞKAN KURT’A VEFA ZİYARETİ

Cebelsporlu eski futbolcular, Cebelspor’un unutulmaz Kulüp Başkanı İsmet Kurt’u evinde ziyaret etti.

Bulgaristan’nın Cebel Kasabası’nın, Mişevo Köyü’nde 1944 yılında dünyaya gelen ve hayatının büyük kısmını Cebel’de geçiren İsmet Kurt’un asıl mesleği öğretmenlik.

Ancak spora olan tutkusu, 1974 yılında İsmet Kurt’u Cebel Spor Kulübü’nün başkanlığına sürükledi ve bu serüven 1996 yılında, kulübün kapanması sebebiyle sona erdi. 

20 yıl süregelen yıllar içinde, Başkan İsmet Kurt sayısız başarıla imza attı. Cebelspor’u şampiyon yapmanın haklı onurunu ve gururunu yaşayan Kurt, 3 defa Cebelspor’u 3. Lige çıkardı. Atletizm, tenisçi, futbolcu, dağcı, yüzücü vs. gibi bir sürü sporcu yetiştirdi.

ARKADAŞLARI KURT’U YALNIZ BIRAKMADI

Enerjisiyle ve yaşam sevinciyle yıllara meydan okuyan İsmet Kurt’un rahatsızlandığını öğrenen arkadaşları(Gürçay Cem, Bedri Cebelli, İsmet Paniş, Sezgin Sönmez, Halil Güler, İsmet Mutlu, Hüseyin Paşov, Ergun Coşkun, Metko Mehmedov, Ahmet Musof, Burhan Coşkun, Tahsin Meriç, Canay Güler ve Şuayip (Şope), Bursa Cebel Yöresi Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Op. Dr. Gürçay Cem’in ve Spordan Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Cebelspor’un eski futbolcusu Bedri Cebelli’nin organizasyonuyla vefa örneği sergileyerek 74 yaşındaki İsmet Kurt’u evinde ziyaret etti.  

TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ  SİTEYİ NİYE KAPATTI?

HAK ARANDIKÇA HAKSIZLIKLAR AZALACAKTIR

Tüketici Hakları, kamu yararına uygun olarak tüketicinin sağlık ve güvenliği ile ekonomik çıkarlarını koruyucu, aydınlatıcı, eğitici, zararlarını tazmin edici, çevresel tehlikelerden korunmasını sağlayıcı önlemleri almak ve tüketicilerin kendilerini koruyucu girişimlerini özendirmek ve bu konudaki politikaların oluşturulmasında gönüllü örgütlenmeleri teşvik etmeye ilişkin hususları düzenlemektir.

Tüketici kaliteli mal ve hizmeti talep etmeli, satın aldığı mal ve hizmet ayıplı veya hatalı ise hakkını aramalıdır. Yasaların bizlere tanıdığı hakları kullanmaktan çekinmemeliyiz çünkü hak arandıkça haksızlıklar azalacaktır…

YENİDEN AÇILSIN

Tam üç yıl önce (2014 yılında) bu düşüncelerle ve güvenle Tüketici Hakem Heyetine başvurdum lakin aradan iki yıl geçmesine rağmen davam halen sonuçlanmadı. Ancak işin daha da can sıkıcı tarafı, tüketici olarak hakkım olduğu halde o gün bugün davamın ne durumda olduğunu bilmiyor olmamdır. Daha önce siteden takip edilebilen sonuçlar şu an posta yoluyla gönderiliyor. Bu durumda posta gelene kadar vatandaş hiç bir şekilde bilgi alamıyor. Bilgi almak için yetkililere başvurduğunuzda ise, ‘postacı geliyor’ cevabı veriliyor. Sitenin kapanış sebebini bilmiyorum ancak tüketiciler tarafından gerek bilgi alma gerekse güven anlamında çok önemli olduğundan, halka bilgi mağduriyeti yaşatmamak için yeniden açılmasını talep ediyorum. Saygılar.

Ceylan Ersin

BURSASPOR YÖNETİMİNİN DİKKATİNE

Bir hafta önce aracımla Bursaspor’un işlettiği Nalbantoğlu Otoparkı’na girdim.
Girişteki kart veren aletle 5 dakika uğraşmama rağmen kartım bir türlü çıkmadı. Kulübede bekleyen iki genç adam, sarf ettiğim çabalarımı gördükleri halde yerinden dahi kımıldamadılar.
Sonuçta zor da olsa kartımı çıkarmayı başardım. Ancak çıkışta yine sıkıntı yaşadım. Bu kez kulübede kimse yoktu.
Meğer bileti aldığım gişeye gidip biletin ücretini ödeyip kartı çıkıştaki kart bölümüne takacakmışım.

BÖYLE İLGİSİZLİK GÖRMEDİM!
Hayatımda böyle garip bir uygulama ve ilgisizlik görmedim! Belirtmek isterim ki görevliler ortalıkta gezmelerine rağmen bir saniye dahi olsun ilgi göstermiyorlar. 
Böyle olunca da otopark bomboş kalıyor.
Merak ediyorum doğrusu. Bursaspor kendilerine verilen imkanların farkında değil mi? Kulüp yoksa otopark gelirini çerez parası gibi mi görüyor?
Yeni gelen yönetim dilerim buraya bir el atıp düzeltir. Çünkü burası Bursaspor Kulübü’ne geçmeden önce arı kovanı gibi işleyip adeta para basıyordu. 
Dikkatlere sunarım. Saygılarımla..

Hasan Basri KERİMOL

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500