Advert
Reklam şahane, sözleşme bahane!

Reklam şahane, sözleşme bahane!

Bir okurum arayıp ve başına gelenleri anlatınca sanki beni anlatıyor sandım.

Efendim, Hanımefendinin hayata bağlanın diyen çok eski bir telefon operatöründen aldığı üç telefonu ve üç telefonun birisi standart, birisi üst limit, birisi de VİP tarifesinden olmak üzere üç ayrı tarifesi varmış.

Her birinden de sanki bir işe yarıyormuş gibi birikmiş binlerce puanı birikmiş. Ödemelerini ise on yıllardır otomatik ödeme talimatıyla günü gününe yapıyormuş.

Standart tarifesine gelen faturaya baktığında tarifenin iki katı bir rakam görünce bir yanlışlık oldu diye soluğu FSM’deki hizmet merkezinde almış ve düzeltilmesini talep etmiş.

Görevliler sisteme girip bakmışlar, tarife doğru ama sizin geçen ay taahhüttünüz bitmiş, görüşmeleriniz indirimsiz faturalandığı için yanlışlık yoktur demişler.

Okurumun tansiyonu çıkmış, asabi şekeri yükselmiş ‘Yahu beni niye uyarmıyorsunuz’ diyerek sitem ederek koltuğa çökmüş ve bir bardak su içip sakinleşince tamam o zaman bunu böyle ödeyeyim diyerek ‘Yeni faturam aynen eskisi gibi devam ettirin’ ilavesiyle konuyu kapatmış.

Konu kapanmış mı? Elbette kapanmamış ve görevli eleman size konuştuğunuz indirimsiz tarifeden bir fatura daha gelecek ondan sonra tarife uygulanacak demişler.

Yine tansiyon ve şeker tavan yapıp ben hattımı iptal ediyorum ve başka operatöre taşıyorum deyince kal diyen de olmamış.

Bir başka operatöre gidip aynı parayla iki katı saat ve internet alınca şaşırmış ve yaklaşık 20 yıla yakın kendi müşteri sadakatini aptallık olarak değerlendirerek diğer iki üst tarifeli telefonunun taahhüdü bitince onları da değiştirmeye karar vermiş ama yine de merkezden arayıp özür dilenirse yılların alışkanlığına kıyamayacağını da düşündüğünü söyledi.

Ne olmuş biliyor musunuz?

O bizimle hayata bağlanın diyen operatörün icra takip servisinden 3,70 kuruş borcunuz kalmış, icra işlemine başlamadan ödeyin diye 2 SMS atmışlar ve iki kez telefon etmişler.

Beni aradığında artık gemileri yakmış ve kafasını hafif sıyırmış olarak gülüyordu.

Yahu 3,70 kuruşu ödemek için merkeze gittim nakit alamayız sadece karttan çekebiliriz demişler. Ve kartından 3,70 lira çektirerek belki de bir rekor sahibi olduğunu söylerken bile gülüyordu. Ben fantezi olarak 74 adet 5 kuruş götürüp ödemeyi düşünüyordum dedi.

Buna benzer bende bir olay yaşamıştım ve çok büyük tepki vermiştim.

Reklamlara milyon dolarlar harcayacağınız adam olmaya ve müşteri memnuniyetine yatırım yapınız.

Müşteriyi yolunacak kaz gibi görmeye alışkınsınız ama devam ederseniz liderlik zaten bitiyor da yakında küme düşersiniz.

Benden de bedava akıl bu kadar!

DİĞER YAZILAR
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500