Advert

Son dakika kurtarıcısı sosyal medya

Sosyal medyanın lider ödeme şirketi Paymes, sosyal ticaretin Sevgililer Günü karnesini açıkladı. Paymes’in yaptığı analizlerde hediye alışverişlerinde sosyal medya kanalları son dakikacıların tercihi olurken sepet ortalamalarının 203 TL’yi geçtiği görülüyor.

Son dakika kurtarıcısı sosyal medya

Araştırmada Sevgililer Günü’nün 11-14 Şubat tarihleri arasında sosyal ticarette doping etkisi yarattığı ortaya çıkıyor. Bu günlerde Paymes ile alınan ödemelerde diğer haftalara göre %30’luk bir artış yaşandığı da vurgulanıyor. Her yıl Sevgililer Günü’nde; mağaza, online alışveriş siteleri, e-ticaret siteleri ve hediyelik eşya dükkanlarından yapılan alışveriş hacimlerinin normal günlere oranla agresif bir şekilde arttığı biliniyor. Sosyal ticaretin lider ödeme şirketi Paymes’in analizlerine göre son dönemlerde hayatımıza hızla giren sosyal medya platformlarından yapılan satışlarda da durum farksız. Paymes’in yaptığı araştırmada 11- 14 Şubat tarihleri arasında sosyal ticaretin sepet ortalamasında ve ödemelerde büyük bir hareketlilik yaşandığı görülüyor. Sepet ortalamaları %18 artarken Paymes ile alınan ödemelerin %32 oranında yükseldiği göze çarpıyor.

SORUNLU İLİŞKİLERİN WORKSHOPU

Dünyanın chatbot tabanlı tek ödeme sistemi Paymes’in açıkladığı Sevgililer Günü karnesine göre 11-14 Şubat tarihleri arasında Instagram başta olmak üzere sosyal medya platformlarından en çok kadın giyim ürünleri satıldı. E ticaret sitelerinde bu hafta için çiçek, takı, parfüm gibi ürünler satılırken sosyal ticaret sitelerinde etkinlik bileti satışı gerçekleşti. Bu hafta içerisinde satılan en ilginç ürün ise Aşk ve İlişkiler Workshop’u oldu. Normal haftalarda dakikada 1.2 Paymes linki oluşturulup paylaşılırken bu tarihlerde oran 1.5’e yükseldi. Paymes linkiyle ödeme alınan ilk 5 il ise İstanbul, İzmir, Ankara, Eskişehir ve Antalya oldu.

Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500