(Özel) “Hazır giyim ve tekstilde Türkiye’nin rakibi Avrupa ülkeleridir” (Özel) “Hazır giyim ve tekstilde Türkiye’nin rakibi Avrupa ülkeleridir”

AVM’lerin tüketici gözünde kaliteli ve avantajlı alışverişin yeri olarak bilindiğine dikkat çeken Venezia Mega Outlet’ın Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü, sezon indirimleri döneminde dahi outlet AVM’lerin sepet ortalamasını artırmaya devam ettiğini dile getirdi. Isıgöllü, “Outlet kültürünün yıllar içinde yerleşmesiyle alışveriş alışkanlıkları değişirken, kalite ve uygun fiyatı bir arada bulmak isteyen tüketiciler için outlet AVM’ler değişmeyen adres olmayı sürdürüyor” diye konuştu.

YÜZDE 45’LİK ARTIŞ 
Dünyaca ünlü markaların outlet mağazalarını tüketiciyle buluşturduklarını belirten Oğuz Isıgöllü, outlet AVM algısı konusunda tüketicinin gözünde yaşanan olumlu değişmenin sepet ortalamasına da yansıdığını ifade etti. Isıgöllü, “Outlet AVM’ler markaların hem yeni sezon hem de sezon sonu ürünlerine indirimli fiyatlarla sahip olabileceğiniz alışveriş noktaları olarak sadık bir müşteri kitlesine sahip. Sezon ortası indirimlerin başlaması, tüketicinin uygun fiyatlarla alışveriş yapmak üzere outlet AVM’leri tercih etme alışkanlığını değiştirmiyor. Hem İstanbullu hem de yurt dışından gelen ziyaretçilerimizin AVM’mize olan ilgisi sonbahar indirimlerinin başladığı dönemde de yoğun olarak devam ediyor. Ekim ayı ile birlikte sepet ortalamasında bu yıl yüzde 45 artış bekliyoruz. Bu artışta turistlerin payı da yadsınamaz” dedi. (DHA)