Türkiye’nin e-ticarete uyum sağlayan ülkelerin başında yer aldığını vurgulayan Baran, Türkiye’de pazarın 45 milyar dolar civarında bir hacme ulaştığının belirtildiğini aktardı. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Yönetim Kurulu Sayman Üyesi Faik Yavuz, ise rakamın yukarılara çekilebileceğini ama güven eksikliğinin e-ticaretin gelişmesini engellediğini aktardı.

Takla atan off-road araçları yürekleri ağza getirdi Takla atan off-road araçları yürekleri ağza getirdi

4 MİLYAR KİŞİYE TANITIM MÜMKÜN
Ankara Sanayi Odası (ASO) Başkanı Nurettin Özdebir ise e-ihracat platformunun dünyayı küçülttüğünü söyledi. En büyük fuarlarda bile günlük 100 bin kişinin gezmediğine dikkat çeken Özdebir, “Ama öyle bir platform var ki şimdi, 4 milyara kendimizi tanıtabilme imkanı ve fırsatı var. Tabii burada geliştirilmesi gereken stratejiler var. İşte işin püf tarafı da buralarda olsa gerek. Bu internet nasıl insanlığa yeni bir vizyon kazandırdıysa,dijitalleşmeyi hızlı gelişmesini sağladıysa dünyadaki şu andaki dönüşümü, her anlamdaki dönüşümü hızlandıran, hayatımızı hızlandıran, düşünün bu salondakilerin pek çoğu her halde telefon olmadığı, cep telefonunun olmadığı zamanlarda sıra beklediğimizi hatırlıyordur. Bu internet bizim hayatımızdaki en büyük değişiklik” şeklinde konuştu. (yenisafak.com)