11 farklı kategoride finale kalan şirket, Londra'da gerçekleştirilen ödül töreninde, oyunlaştırma kurgusuyla toplamda 74 milyon hediyenin dağıtıldığı Sürpriz Nokta'yla Gamification (Oyunlaştırma) kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu. Turkcell'in gençlere özel uygulaması GNÇ içinde yer alan ve bugüne kadar 30 milyon kez kullanılan Çatlat oyunu da Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi'nde müşteri memnuniyeti alanında en başarılı proje seçildi. Londra'da düzenlenen gecede şirket adına ödülleri Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Barbaros Yiş ile Kurumsal İletişim Direktörü İsmail Özbayraktar aldı. (İHA)

Gümüş balığının ihracat serüveni başladı Gümüş balığının ihracat serüveni başladı